3mk Protection Centrum Pomocy Potrzebuję pomocy z montażem
Po oczyszczeniu telefonu mokrą i suchą ściereczką dokładnie obejrzyj ekran pod światło, aby upewnić się, że nie ma na nim żadnych paproszków ani innych zanieczyszczeń. W razie potrzeby delikatnie dotknij miejsca zanieczyszczenia naklejką Dust-Pad™, (naklejka jest w zestawie Installation Set) aby je usunąć.Wówczas pozbędziesz się nawet najdrobniejszego paproszka przed założeniem ochrony. Pamiętaj! Dokładne oczyszczenie ekranu jest kluczowe.
Przed przystąpieniem do montażu koniecznie zapoznaj się z instrukcją: tutorial.3mk.pl
Do Lens Pro Full Cover posiadamy instrukcję obrazkową, która jest załączona z tyłu opakowania.
Najważniejszym etapem, jest dokładne oczyszczenie obiektywów przed montażem. W tym celu użyj mokrej i suchej ściereczki dołączonej do zestawu. Upewnij się, że na powierzchni, którą chcesz zabezpieczyć nie pozostały żadne zabrudzenia.
Szczegółowe informacje na temat dostępności produktów oraz usługi montażu można uzyskać kontaktując się z wybranym punktem stacjonarnym.
W tym przypadku mamy do czynienia ze zgrzanymi krawędziami. Nasze ochrony produkowane są metodą laserową przez co powstają w wysokiej temperaturze i czasami może dojść do zgrzewania ich krawędzi. Oczywiście taki produkt nie powinien przejść przez kontrolę jakości ani trafić do Ciebie i przepraszamy Cię za to. Prosimy o kontakt poprzez formularz 3mk.pl/reklamacja. Wówczas pomożemy Ci w zaistniałej sytuacji.
Jeśli produkt to szkło hartowane lub kompozytowe (HardGlass, HardGlass Max, HardGlass Max Lite, HardGlass Max Privacy, Hardy, NeoGlass) to nie martw się – nie mają one folii zabezpieczającej, bo są bardzo odporne na zarysowania, więc nie jest ona konieczna.W każdym innym przypadku napisz do nas poprzez formularz reklamacyjny: 3mk.pl/reklamacja. Zajmiemy się wyjaśnieniem sytuacji i wymianą produktu na pełnowartościowy.
Nasze produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby w razie potrzeby, podczas montażu można je było podnieść i ponownie położyć na ekranie w prawidłowej pozycji.
Najlepiej postępować w taki sposób:
Lens Protection, Lens Pro Full Cover
Możesz je bezpiecznie poprawić na obiektywie. Postaraj się przy tym nie dotknąć strony klejącej. Ewentualne poprawy ułożenia wykonaj przed dociśnięciem szkła za pomocą ściereczki.
Ewentualne pęcherzyki powietrza najlepiej wypchnąć w stronę najbliższej krawędzi za pomocą Anti-Buble Card lub suchej ściereczki.
FlexibleGlass, FlexibleGlass Max, FlexibleGlass Lite
Jeżeli pomimo tego pozostały jakieś, to oznacza, że pod szkłem hybrydowym są zanieczyszczenia. Należy wtedy użyć Dust-Fix™, aby je usunąć.
ARC +, SilverProtection+, SilkyMatt Pro, 1UP, PaperFeeling, Watch Protection (folia)
Wyżej wymienione folie mają półprzepuszczalną strukturę, która umożliwia znikanie bąbelków powietrza do 72h – wystarczy zatem chwila cierpliwości. Jeżeli pomimo tego pozostały jakieś pęcherzyki, to oznacza, że pod folią są zanieczyszczenia.
Hard Glass, Hard Glass Max, Hard Glass Max (FingerPrint), HardGlass Max Lite (FingerPrint), HardGlass Max Privacy, Hardy, NeoGlass
Jeśli przy krawędziach pozostały bąbelki powietrza to znak, że szkło hartowane zostało nałożone krzywo. Aby to poprawić podnieś szkło i dokonaj ponownej aplikacji, starając się nie dotykać strony szkła z substancją klejącą. Zwróć uwagę na dopasowanie otworów oraz dolnych krawędzi. W razie dostania się zanieczyszczenia podczas montażu, możesz spróbować się go pozbyć za pomocą naklejki Dust-Pad.
Ochrona ekranu
Zdejmując folię/szkło zachowaj ostrożność. Zacznij od narożnika delikatnie podważając produkt – możesz do tego wykorzystać kawałek kartki wsuwając ją pomiędzy ekran a folię/szkło lub skorzystać z taśmy klejącej przyklejając ją do narożnika, a następnie powoli unoś pozostałą część produkt, aż do całkowitego demontażu.
W zupełności do podważenia szkła ochronnego powinien wystarczyć paznokieć. Alternatywą jest sztywny niskiej gramatury papier. Należy delikatnie go wsunąć pomiędzy krawędź szkła a wyspę aparatu.
Ochrona pokrywa całą soczewkę dlatego przy demontażu należy podważyć ochronę u podstawy soczewki, która styka się z plecami telefonu.
Nic straconego, nasz zespół Obsługi Klienta z chęcią pomoże rozwiać Twoje wątpliwości.
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.